Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

woensdag 4 november 2009

Dol op Pip - I love Pip

Zijn jullie ook zo weg van Pip en alles wat er mee te maken heeft? Mijn zus en zwager hebben onlangs het kamertje van mijn jongste nichtje van 3 opgeknapt in de stijl van Pip, compleet met vogelkooi, bloemen en vrolijke kussens. Omdat ik zelf nogal weg ben van hertjes, heb ik voor allebei mijn nichtjes een canvas bekleed met vrolijke stofjes. Heb alle lapjes met de hand aan elkaar gezet omdat het met de naaimachine zo'n gedoe geeft met die kleine lapjes!

Don't you just adore Pip and everything that goes with it? My sister and her husband have recently pimped my 3-year-old little niece, including a bird cage, flowers and colourful pillows. Since I really love deer, I made a canvas for both of my nieces with colourful pieces of fabric. I've stitched everything by hand; a sewing machine wouldn't have come in handy with these small pieces of fabric!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10