Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

zondag 6 december 2009

Jameson


Jameson? Dat is toch whiskey? Jaahaa, en nog lekkere ook, hi hi hi! M'n neef was afgelopen woensdag jarig en het weekend daarvoor hebben we samen nog zitten beppen over hoe lekker deze whiskey wel niet is. Het idee voor een verjaardagskaart voor hem was toen al snel geboren, want ja, mannenkaarten zijn niet altijd even simpel, toch? Dit is-ie geworden:


Jameson? Isn't it whiskey? Oh yes it is and tasty, too, for that matter, LOL! My nephew was celebrating his birthday last Wednesday and the previous weekend we were chatting about the great taste of this whiskey. The idea for his birthday card was born, for, let's face it, it's not always that easy to make cards for men, right?

2 opmerkingen:

  1. Hallo, Ira du hast ein Candy gewonnen bei The Craftbugs Blog. Herzlichen Glückwunsch !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij heeft er hartelijk om gelachen en ik moest je nog bedanken, de echte fles heeft hij er naast staan want die stond ook op zijn verlanglijstje dus als je er een keertje een op wilt pakken weet je waar je moet zijn.

    Groetjes Agitte en Mike

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10