Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

donderdag 21 oktober 2010

Cadeautjes - Presents!

Het is nu 1 jaar geleden dat ik ben begonnen met bloggen en sinds die tijd heb ik al veel leuke, lieve, zeer creatieve en geweldige blogvrien-
dinnen gemaakt. Ik stel jullie vriendschap enorm op prijs en dank jullie dan ook hartelijk voor jullie trouwe bezoekjes en leuke reacties! Dit stimuleert je natuurlijk enorm om gewoon lekker door te gaan :-) Vandaag werd ik super verrast door twee van mijn dierbare vriendinnen, Tracy en Lynne. Wanneer je thuis komt en je vindt 2 verrassingen die je op je liggen te wachten ben je wel een heel bevoorrecht mens, zo voel ik me ook echt! Kijk eens wat die schat van een Tracy me allemaal heeft gestuurd? Zie je die prachtige tag die ze heeft gemaakt? En dank je wel lieve Lynne voor je prachtige vintage kaart, jullie weten precies waar ik van hou! Ga eens langs bij beiden en zie zelf wat voor mooie dingen ze maken! Wanneer je ze bezoekt, doe ze dan de hartelijke groeten van me!

It's been slightly more than 1 year since I first started blogging. Since then I've met quite a few nice, sweet, very creative and wonderful friends. I really appreciate your friendship and would like to thank you for your continuous support and lovely reactions! Makes you want to continue :-) Today I received the most wonderful surprise of two of my lovely friends, Tracy
and Lynne. To come home and see that there are 2 surprises waiting for you makes me feel very privileged indeed!  Look at all the beautiful goodies darling Tracy sent me? Look at the wonderful tag she made me! And thank you so much dear Lynne for your wonderful vintage card! You girls know exactly what I like :-) Please go visit both of my friends and look at all their beautiful creations! If you decide to pay them a visit, please give them a big hug from me, ok?

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor Ira!
    Ik vind het ook altijd erg leuk om bij je langs te komen en ik hoop dat nog vaak te kunnen doen.
    Geniet maar fijn van alle genegenheid.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ira. What wonderful items your friend sent to you. Looking forward to seeing what you create:)
    Glad my card arrived and you like it.
    Lynne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are one lucky gal, I am sure you are now one happy girl! : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Que lindo Ira!!!!Eres tan talentosa y tan querible!!!preciosos regalitos, que seguro les sacaras mucho provecho!!!
    Muchos besos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is nou hartstikke lief! Bofkont! Gefeliciteerd met het één jarig bestaan van je blogje en geniet maar lekker van al die leuke post! Op naar de volgende 25 jaar! :)
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat is zeker leuk om op je deurmat te vinden.
    Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog en ga zo door.

    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Know what you mean about blogging ... it's brought me so much happiness and friends all over the world ... enjoy your beautiful gifts ... from your Liverpool friend!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10