Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

zaterdag 5 februari 2011

Sweet award

Deze lieve award kreeg ik van Lean, die werkelijk de meest geweldige LOs maakt van o.a. haar prachtige hond Misty. Kijk en geniet! Deze award is bedoeld voor bloggers die nog geen 300 volgers hebben, nou, zover is het bij mij nog lang niet, ha ha ha!! Ik wil 'm dan ook graag doorgeven aan een paar creatieve dames, de een maakt mooie kaarten en de ander is geweldig met breien en handwerk, nl. Tante Käthe en Maya. Neem eens een kijkje op hun blog! This award was given to me by Lean, she really makes the most wonderful LOs of a.o. her beautiful dog Misty. Have a look at her blog and enjoy! This award is for bloggers who have 300 followers or less, well, that's definitely the case with my blog, LOL! I'd like to pass it on to a couple of creative ladies, one makes beautiful cards and the other one is very adept at knitting and  sewing, they are Tante Käthe and Maya. Go and check their blogs out!

6 opmerkingen:

  1. Oh what a lovely surprise! Thank you so much!
    I am honored!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt hem verdiend hoor..groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats on the award Ira, you are so creative and well deserved it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En je hebt hem dik verdiend! En het verbaast mij dat jij nog geen 300 volgers hebt :). De creativiteit spat er op dit blog van af en je maakt zulke mooie dingen!!
    Liefs,
    Stella
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. olá Ira fiquei Honrada por voce seguir o novo bLog criado para promover desafios de vesitos de bonecas aqui no Brazil.
    Grata pelo carinho

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10